gelisenbeyin.net Ana Sayfa
Forum Anasayfası Forum Anasayfası > Düşünme Zamanı > Yazılar
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Bilgisayar Uzmanlari

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
syl@r Açılır Kutu Gör
Süper Üye
Süper Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 02-Mayıs-2007
Konum: Kirikkale
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 148
  Alıntı syl@r Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Bilgisayar Uzmanlari
    Gönderim Zamanı: 16-Mayıs-2007 Saat 16:02
www.cityssurf.com.tr indirin bu programı pls
Yukarı Dön
syl@r Açılır Kutu Gör
Süper Üye
Süper Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 02-Mayıs-2007
Konum: Kirikkale
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 148
  Alıntı syl@r Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16-Mayıs-2007 Saat 16:02
Bizim milletimiz makina yağının içine tam takır bilgisayar kuruyo ne haber?????????
Yukarı Dön
gelisenbeyin Açılır Kutu Gör
Yönetici
Yönetici
Simge
gelişime dair ne varsa.. Yahya KARAKURT

Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006
Konum: Istanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 4737
  Alıntı gelisenbeyin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16-Mayıs-2007 Saat 14:19
Bilgisayar firmalarına danışan bazı müşterilerin trajikomik şikayetleri..
· Bir müşteri, üzerine 'toz koruyucusu' olduğunda mausu kullanmakta güçlük çektiğinden dert yanmış. Müşterinin 'toz koruyucusu' dediğinin, mausun plastik paketi olduğu ortaya çıkmış.

· Dell şirketinin bir müşterisi, bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık bir telefon görüşmesi sonunda adamın kağıdı monitöre dayayıp 'gönder' tuşuna bastığı ortaya çıkmış.

· Bir IBM müşterisi dökümanı yazıcıya aktaramadığından şikayetçi olmuş. "Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu? sorusuna karşılık; "Yazıcıyı bilgisayara çevirdim; ama hala görmüyor." cevabını almış.

· 'Yeni aldığım bilgisayar çalışmıyor.' diye Dell firmasını arayan kadın, "Sürekli ayak pedalına basıyorum; ama makineden hiç ses gelmiyor." demiş. "Ayak pedalı" dediği şeyin bilgisayarın mausu olduğu ortaya çıkmış.

· Bir IBM müşterisi bilgisayarının birinci disketi sürerken hiç zorlanmadığını , ikincide çok zorlandığını; ama üçüncüyü asla kabul etmediğini savunmuş. Kısa bir görüşmeden sonra müşterinin, ikinci ve üçüncü disketleri birinci disketi çıkarmadan arka arkaya disket yuvasına sokmaya çalıştığı ortaya çıkmış.

Bana kalırsa bilgisayar firmaları müşteri hizmetlerinde bölümüne Psikolojik Danışmanları alsalar daha faydalı olacak galiba..: ) hem böylece bize de bi çalışma alanı daha çıkar hem de oradaki zavallı teknik servis elemanlarının da akıl sağlığını korumuş oluruz : )), ha ne dersiniz.
alıntı

Gelişimin adresi...
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50 [Free Express Edition]
Copyright ©2001-2008 Web Wiz