Kayıp Eşyaları Sahiplerine yerine ne yapabiliriz. |
Yanıt Yaz | Sayfa 123> |
Yazar | |
ailem2
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 21-Ocak-2011 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1 |
Alıntı Cevapla
Konu: Kayıp Eşyaları Sahiplerine yerine ne yapabiliriz. Gönderim Zamanı: 06-Mart-2011 Saat 14:17 |
bi robot yapılmalı oluna kalem bacaklarına silgi gövdesine ne koyarsanız
FİKİR MİSSSSSSSS GİBİ |
|
seldaberil
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 15-Şubat-2011 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 8 |
Alıntı Cevapla Gönderim Zamanı: 17-Şubat-2011 Saat 23:06 |
çok güzel.. biz de çocuklar için egitici ve ögretici oyuncaklar tasarlayacagız...
|
|
gelisenbeyin
Yönetici gelişime dair ne varsa.. Yahya KARAKURT Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006 Konum: Istanbul Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 4737 |
Alıntı Cevapla Gönderim Zamanı: 17-Şubat-2011 Saat 19:18 |
YAPIM KUŞAĞI ALTERNATİF ETKİNLİKLER
Bulunan eşyaları sahiplerine ulaştıralım etkinliğine alternatif etkinlikler... Eğitsel (Yeni) oyuncak tasarımları Çevre kirliliği Ekonomik sorunların çözümü Su israfını azaltma Tasarruf tedbirleri Geri dönüşüm Trafik sorunu Var olan ürünleri geliştirme Sınıf temizliği Verimli Ders çalışma Üretken olma (Tüketici olmaktan çıkma) Değişik kitap türleri Yeni teknolojileri hayatımızda aktif hale getirerek, üretici olma, yeni sorunları karşılamada kullanma Küresel ısınma İnternet bağımlılığı Katkı maddesi içeren yiyecekler Çocuk eğitimi İletişim sorunları Sınıf temizliği Dengeli ve düzenli beslenme Ev aletlerini geliştirme Elektrik tasarrufu Soğuk havalarda üşüme sorunu Atık maddeleri değerlendirme Ağaçlara kuş yuvası için dekoratif evler tasarlama Yaşlıların hayatını kolaylaştıracak ürün tasarımları Kendin oyuncağını kendin yap Hayalimdeki çalışma masam veya Odam Engellere engel olalım Yerlerin değil çöp kutularının karnını doyur |
|
arnias
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 18-Aralık-2008 Konum: öğretmen Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1 |
Alıntı Cevapla Gönderim Zamanı: 17-Şubat-2011 Saat 14:37 |
biz arkadaşlarımla çizgilerin gücü diye bir etkinlik yaptırıyoruz.geometrik şekiller çizdirip ölçü alma kağıdı ortalama gibi konuları anlatıp uygulatıyoruz.ikinci olarak da benim eserim adı altın atık malzemelerle geri dönüşüm çalışmaları,luna park tasarımı benim oyuncağım gibi çalışmalar yaptıracağız
|
|
meloshhhh
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 15-Eylül-2010 Konum: öğretmen Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1 |
Alıntı Cevapla Gönderim Zamanı: 17-Şubat-2011 Saat 08:42 |
başka değişik bişiler yaptıran varmı?
|
|
özveri
Moderatör Kayıt Tarihi: 02-Eylül-2008 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 131 |
Alıntı Cevapla Gönderim Zamanı: 14-Şubat-2010 Saat 14:08 |
Çiçeklerle değişen dünyam,veya ouncaklarla,sevgiyle...bunları çoğaltabiliriz..çocuklara ön öneri verilerek kendileri bunları çoğalta bilirler. Yada konuyu ''Toplumun ... sorun veya sorunlarını ben çözebilirim''adı altında öğrencilerden sorun bulup çözmeleri istenebilir...mesela trafik,çocuk kaybolmaları,okul kantinleri,okul servisleri..v.s.gibi birçok alanda ne gibi sorunlarla karşılaşıyoruz diyerek beyin fırtınası ile başlanabilir sonra öğrenciler tüm sorun ve önerileri sıralayarak defterlerine yazar aileleriyle iş birliğine girerek konuyu daha ayrıntılı bir şekilde ele alır ve sınıfta paylaşabilir.ben imkanı olan öğrencilerden slayt v.s istiyorum daha görsel ve zevkli oluyor..
|
|
Aynı dili konuşanlar değil,aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilir...
|
|
safiye78
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 09-Şubat-2010 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1 |
Alıntı Cevapla Gönderim Zamanı: 11-Şubat-2010 Saat 21:28 |
ben farklı bir okul sırası tasarlamalarını istiyorum
|
|
By_Beyin
Moderatör Kayıt Tarihi: 08-Ocak-2007 Konum: İstanbul Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 388 |
Alıntı Cevapla Gönderim Zamanı: 11-Şubat-2010 Saat 13:40 |
Çok güzel bir öneri. Asyanur öğretmenime teşekkür ederim.
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa 123> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |