gelisenbeyin.net Ana Sayfa
Forum Anasayfası Forum Anasayfası > Teknoloji ve Tasarım > Teknoloji ve Tasarım 8 > Yapım
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Nasıl Tanıtalım

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
kader kaban Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 02-Ocak-2012
Konum: teknoloji tasar
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
  Alıntı kader kaban Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Nasıl Tanıtalım
    Gönderim Zamanı: 02-Ocak-2012 Saat 15:54
slm bu site çok güzel herkese tavsiye ederim
Yukarı Dön
sakız Açılır Kutu Gör
Vip Üye
Vip Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 29-Nisan-2007
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 271
  Alıntı sakız Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27-Aralık-2011 Saat 16:39
Nasıl Tanıtalım
Bu etkinlikte öğrenciler, Öğrenciler ortaya çıkardıkları ürüne yönelik tanıtım ve pazarlanabilir kılmak için inovasyon ve pazarlama etkinliği yaparlar.

Diğer kuşaklarda geliştirdikleri becerilerini somut bir ürünle ortaya çıkarmada kullanırlar.
Çevrelerini gözlemleyerek sorunları belirlerler.
Belirledikleri sorunlarına çözümler getirerek tasarımlarının somutlaştırılması yönünde adımlar atarlar.
Sorundan ürüne ulaşmada belirlenen tasarım sürecini yaşarlar.
Tasarımlarını tanıtmaya yönelik etkinlikler planlayarak gerçekleştirirler.
Ürünlerin pazarlanabilirliğini artırmada inovasyon etkinliğini gerçekleştirirler.

Kazanımlar
1.Yaşamındaki sorunların farkına varır.

2.Belirlediği sorunu açıklamaya yönelik araştırma yapar.

3.Araştırmalardan elde ettiği sonuçları analiz ederek sorunu tanımlar.

4.Sorunun çözümüne yönelik öneriler sunar.

5.Çözümün taşıması gereken genel özellikleri belirler.

6.Çözüme yönelik taslak tasarım önerisi geliştirir.

7.Taslak tasarım önerisini geliştirmeye yönelik araştırma yapar.

8.Araştırma sonuçlarını göz önüne alarak gerçekleştireceği tasarımın yapısını ve özelliklerini belirler.

9.Tasarım önerisinin benzer ürünlerden farklı olabilmesi için sahip olması gereken özellikleri sorgular.

10.Tasarımında kullanacağı yöntem ve teknikleri deneyerek belirler.

11.Tasarımın yapım resmini çizerek açıklar.

12.Tasarımın yapım aşamalarını planlar.

13.Tasarımı belirlediği planlamaya bağlı kalarak gerçekleştirir.

14.Tasarımın değerlendirmeye yönelik ölçütlerini belirler.

15.Tasarımı belirlediği genel özelliklere göre değerlendirir.

16.Tasarımı değiştirmeye ve geliştirmeye yönelik önerileri gerekçeleriyle sunar.

17.Tasarım sürecinde yaşadıklarını günlüğüne kaydeder.

18.Tasarım sürecinde yaşadıklarını sınıfla paylaşır.

19.Kendine güvenini ve yaratıcılığını tasarladığı ürüne yansıtır.

20.Çözüme yönelik özgün ürünler tasarlamaktan zevk alır.

21.Ürünün pazarlanabilir hale gelmesi için ek çalışma gerekip gerekmediğini belirler.

22.Ürünün pazarlanabilir hale gelmesi için çevresindeki kişilerin fikirlerini alır ve listeler.

23.Pazarlanabilirlik açısından uygun gördüğü fikirleri dikkate alarak ürününde değişiklik (inovasyon) yapar.

24.Çevresindeki kişilerin fikrini alarak ürününe özgün ve akılda kalıcı bir marka bulur.

25.Ürünün üzerinde kullanabilmek için logolar tasarlar.

26.Tasarladığı logoları çizer ve en uygun olanını seçer.

27.Ürün için bir slogan geliştirir.

28.Ürünün özelliğine uygun ambalaj tasarlar.

29.Ambalajın farklı, yeni, değişik ve çekici olmasına özen gösterir.

30.Ambalajın taşıması gereken özellikleri belirler.

31.Ambalaj tasarım önerisini uygun yazı tipleri, renkleri, resim ve süslemeler kullanarak çizimle ifade eder.

32.Ambalajı, belirlediği özelliklerde üretir.

33.Yazılı veya görsel basında ürünü pazarlamak için reklam senaryosu hazırlar.

34.Reklam senaryosunu kullanarak basit çizimlerle reklam öykü panoları hazırlar.

35.Ürünü pazarlanabilir hale getirmeye kararlı olur.

Açıklamalar
Nasıl Tanıtalım? etkinliği bireysel olarak gerçekleştirilir.

Öğrenciler tasarıma yönelik düşüncelerini ifade etmede cesaretlendirilir.

Tasarım etkinliği süreçlerini köreltecek ifade ve davranışlardan kaçınılır.

Tasarımı gerçekleştirmeye yönelik yeterli süre verilir.

Öğrencilere tasarımlarını gerçekleştirme sürecinde rehberlik edilir.

Öğrenciler çalışma ortamının düzenlenmesi ve iş güvenliği hakkında bilgilendirir.

Yapılacak tasarımlarda artık malzeme kullanması sağlanır.

İşliklerin yetersiz kaldığı durumlarda öğrencilerin çevrenin imkanlarından yararlanmalarına fırsat verilir.

Öğrenciler özgün ve işlevsel tasarımlar geliştirmeleri konusunda cesaretlendirilir.

Tasarıma yönelik fikirler yapıcı ol
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50 [Free Express Edition]
Copyright ©2001-2008 Web Wiz