Teknoloji tasarım dersi öğretim programı değerl |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
gelisenbeyin
Yönetici gelişime dair ne varsa.. Yahya KARAKURT Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006 Konum: Istanbul Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 4737 |
Alıntı Cevapla
Konu: Teknoloji tasarım dersi öğretim programı değerl Gönderim Zamanı: 21-Temmuz-2007 Saat 10:38 |
Rize/Çayeli Program Değerlendirme Semineri Katılımcı Listesi "30 Temmuz - 03 Ağustos tarihleri arasında Rize Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsünde yapılacak olan teknoloji ve tasarım dersi öğretim programı değerlendirme seminerine katılacaklar listesi
S.NO ADI SOYADI GÖREV YERİ ADRESİ İLİ 1 ABDULLAH EKİNCİ Cumhuriyet İlköğretim Okulu MERKEZ VAN 2 ABDULLAH KAYMAZ Gazi İlköğretim Okulu MERKEZ MALATYA 3 AHMET EKİCİ Elazığ İlköğretim Okulu MERKEZ ELAZIĞ 4 AHMET ÖKSÜZER Saltukbey İlköğretim Okulu MERKEZ ERZURUM 5 AHMET TÜMER Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu MERKEZ ADIYAMAN 6 ALİ CAMCI Yayla İlköğretim Okulu MERKEZ ZONGULDAK 7 ALİ FEVZİ BOZ Cumhuriyet İlköğretim Okulu MERKEZ NİĞDE 8 ALİ KÜTÜK Yedıocak İlköğretim Okulu MERKEZ OSMANİYE 9 ATILGAN GÖKMEN Mustafa Mihriban Boysan İlköğretim Okulu KADIKÖY İSTANBUL 10 AYSUN ÇAVUŞ Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu BUCAK BURDUR 11 AYŞE ATIŞ Çamkıran İlköğretim Okulu BORNOVA İZMİR 12 AYŞE KAYA Bedii Sabuncu İlköğretim Okulu ANTAKYA HATAY 13 BAŞAK TEMİZ Umurbey Abdullah Fehmi İlköğretim Okulu GEMLİK BURSA 14 BAYRAM TEKÇELİ Behiye Hanım İlköğretim Okulu SÖKE AYDIN 15 BEKİR CAN ZİREK M. İstemihan Talay Yatılı İlköğretim Bölge Okulu TARSUS MERSİN 16 CUMHUR GÖREN 23 Nisan İlköğretim Okulu İLİÇ ERZİNCAN 17 DURMUŞ ÖZCAN Hacı Cevriye Ünsal İlköğretim Okulu MERKEZ AKSARAY 18 EKREM SABUNCU Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu MERKEZ YOZGAT 19 ELİF ÇOMOĞLU ÇAKIR Atatürk İlköğretim Okulu BULANCAK GİRESUN 20 ERDEM ÇELİK Çaykur İlköğretim Okulu MERKEZ RİZE 21 ERTUĞRUL BARTAN Gazi İlköğretim Okulu MERKEZ SİİRT 22 ESİN DOĞAN Yalçın Eskiyapan İlköğretim Okulu KEÇİÖREN ANKARA 23 ESRA ÖZKAN ÖNEM Merkez Kongre İlköğretim Okulu MERKEZ SİVAS 24 FATMA DİLBER 24 Şubat İlköğretim Okulu MERKEZ TRABZON 25 GÜLAY GÜMEN Şeker İlköğretim Okulu MERKEZ BURDUR 26 GÜLLÜ YILMAZBAKIR Nigahi Soykan İlköğretim Okulu SEYHAN ADANA 27 GÜRSEL COŞKUN Şemsettin Karahisarı İlköğretim Okulu MERKEZ AFYONKARAHİSAR 28 HAKAN ÖZKAYA Fatih Yatılı İlköğretim Bölge Okulu AYANCIK SİNOP 29 HALUK ZENGİN Damat İbrahim Paşa İlköğretim Okulu MERKEZ NEVŞEHİR 30 HANİFE BANU AK Hasan Hilmi İlköğretim Okulu MERKEZ UŞAK 31 HAYRİYE CEYHAN RENKVER Ticaret ve Sanayi Odası İlköğretim Okulu SALİHLİ MANİSA 32 HÜLYA AYBAK 75.Yıl İst.Men.Kıy.Borsası Bayezıt İlköğ.O. MERKEZ AMASYA 33 HÜSEYİN ERTUĞRUL KAPUCU Bahçelievler İlköğretim Okulu MERKEZ YALOVA 34 HÜSEYİN YILMAZ Fuat Köprülü İlköğretim Okulu PENDİK İSTANBUL 35 İBRAHİM ÇEVİK Emirbeyazıt İlköğretim Okulu MERKEZ MUĞLA 36 İHSAN GÜVENDİ Cumhuriyet İlköğretim Okulu MERKEZ ÇANKIRI 37 İLHAN ÜNAL Emirbuhari İlköğretim Okulu YILDIRIM BURSA 38 İLKER KALYON Fatih İlköğretim Okulu MERKEZ TOKAT 39 İNCİ ÇALIŞKAN Pilot Cengiz Topel İlköğretim Okulu BAKIRKÖY İSTANBUL 40 İNCİ ÖGEÇ Yavuz Selim İlköğretim Okulu KARTAL İSTANBUL 41 İSMAİL ÇALIŞ Candarogullari İlköğretim Okulu MERKEZ KASTAMONU 42 İSMAİL ÇETİNKAYA Cahit Zarifoğlu İlköğretim Okulu ETİMESGUT ANKARA 43 JALE MERAL Mustafa Yazar İlköğretim Okulu MELİKGAZİ KAYSERİ 44 KEZBAN GENÇ Yenikent İlköğretim Okulu SİNCAN ANKARA 45 KUDRET ÖZDEMİR Atatürk İlköğretim Okulu MERKEZ K.MARAŞ 46 LEMAN KAHRAMAN Petro-Kimya İlköğretim Okulu ALİAĞA İZMİR 47 MECİT GÜNTÜRKÜN 50.Yıl İlköğretim Okulu SALİHLİ MANİSA 48 MEHMET AYDIN SAĞLIK Cumhuriyet İlköğretim Okulu MERKEZ HAKKARİ 49 MEHMET KUMRU Alısuurı İlköğretim Okulu MERKEZ BALIKESİR 50 MELİKE ÜSTÜN Orhangazi İlköğretim Okulu KEÇİÖREN ANKARA 51 MERYEM AYDIN Karadeniz Bakır İlköğretim Okulu MERKEZ ARTVİN 52 MESUT ERDOĞAN Ünsal Tülbentçi İlköğretim Okulu SAFRANBOLU KARABÜK 53 METİN DEMİREL Canip Baysal İlköğretim Okulu MERKEZ BOLU 54 MURAT ALŞAN Efendı Halıl İlköğretim Okulu YÜREĞİR ADANA 55 MURAT NAYKİ Şh. Alb.İbrahim K.Oğlanoğlu Yatılı İlköğretim Bölge Okulu MERKEZ KARS 56 MUSTAFA DEĞİRMENCİ Merkez 100.yıl İlköğretim Okulu DÖRTYOL HATAY 57 MÜNEVVER KARACA Muratpaşa İlköğretim Okulu MERKEZ ANTALYA 58 NESİMİ KORHAN KAYA Prof. Dr.Erol Güngör İlköğretim Okulu MERKEZ KIRŞEHİR 59 NESLİHAN YAMAN Ulubatlı Hasan İlköğretim Okulu İZMİT KOCAELİ 60 NEŞE KESKİN Gazi Süleymanpaşa İlköğretim Okulu GELİBOLU ÇANAKKALE 61 NEŞE TOPALOĞLU Ahmet Nuri Erikoğlu İlköğretim Okulu MERKEZ DENİZLİ 62 NİHAL AKAN Hürriyet Baş. İlköğretim Okulu OSMANGAZİ BURSA 63 NURCAN MALBELEĞİ Şehit Ali Gaffar Okkan İlköğretim Okulu MERKEZ ESKİŞEHİR 64 ORHAN GENÇER Erenler Ali Dilmen İlköğretim Okulu ADAPAZARI SAKARYA 65 OSMAN BOZAĞAÇ Ankara Büyükşehir Belediyesi İlköğretim Okulu MERKEZ BİNGÖL 66 ÖZGÜR ÖZMEN Hamdullah Suphi Tanrıöver İlköğretim Okulu MERKEZ ORDU 67 ÖZLEM ÖZTÜRK Mustafa Necati İlköğretim Okulu MERKEZ KIRIKKALE 68 PERİHAN KASAPOĞLU Şehit Üsteğmen Efkan Yıldırım İlköğ.Okulu MERKEZ EDİRNE 69 RAHMİ ÇELİK Atatürk İlköğretim Okulu MERKEZ KIRKLARELİ 70 SEDAT ÇEĞİN Kültür İlköğretim Okulu MERKEZ BATMAN 71 SELAHATTİN DEMİRCİ Cumhuriyet İlköğretim Okulu MERKEZ ÇORUM 72 SELİMİYE ÖZKAN GÜL Gazi Mustafa Kemal İlköğretim Okulu GAZİPAŞA ANTALYA 73 SERDAR DEMİREL Aysın Rafet Atac İlköğretim Okulu MERKEZ GÜMÜŞHANE 74 SERKAN DEMİR Abdipaşa İlköğretim Okulu ULUS BARTIN 75 SİBEL ÇAVUŞOĞLU Barbaros İlköğretim Okulu MERKEZ MERSİN 76 SİNAN KAVAK Atlıoğlu İlköğretim Okulu MAMAK ANKARA 77 SUZAN ÖZDOĞAN 2002 Vakıflar İlköğretim Okulu MERKEZ ŞANLIURFA 78 SÜLEYMAN KARAGÖZ Karma İlköğretim Okulu KARATAY KONYA 79 ŞENAY KANTOĞLU Baş. Atatürk İlköğretim Okulu MERKEZ ANTALYA 80 TANER ERDURAN Yahya Kemal İlköğretim Okulu TERME SAMSUN 81 TUĞBA KARADUMAN Mehmet Erdemoğlu İlköğretim Okulu ŞAHİNBEY GAZİANTEP 82 UĞUR TETİK Selçuk Yaşar Alaybey İlköğretim Okulu KARŞIYAKA İZMİR 83 VASFİYE KALYA Fatih İlköğretim Okulu MERKEZ MARDİN 84 VELİ ÖZMEN Gülistan İlköğretim Okulu MERKEZ ISPARTA 85 YAHYA KARAKURT Mareşal Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu AVCILAR İSTANBUL 86 YILDIZ TOPCU Nazime Tatlıcı İlköğretim Okulu MERKEZ DİYARBAKIR 87 Sinan CÜMA Mamak Şht.Öğrtm. Yasemin-Bayram Tekin İlköğ.Okulu ANKARA |
|
ModeratorBeyin
Moderatör Halkla İlişkiler Müdürü Kayıt Tarihi: 10-Mart-2007 Konum: İstanbul Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 408 |
Alıntı Cevapla Gönderim Zamanı: 14-Temmuz-2007 Saat 23:02 |
abi bu sorular çok kapsamlı ya. kimsenin tam anlamıyla bunları gerçekleştirebildiğini ve bu soruların yarısına bile evet diyebileceğini sanmıyorum. çünkü hem uygulama, hem de öğrenci ve mekan açısından tam yeterlilikte değil. ancak 5 sene sonra tam manasıyla uygulanır. ancak malesef ki burası Türkiye. o zamana kadar bu ders tekrar değişir.
|
|
gelisenbeyin
Yönetici gelişime dair ne varsa.. Yahya KARAKURT Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006 Konum: Istanbul Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 4737 |
Alıntı Cevapla Gönderim Zamanı: 14-Temmuz-2007 Saat 14:52 |
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI DEĞERLENDİRME SEMİNERİ ATÖLYE ÇALIŞMASINA YÖNELİK SORGULAMA ÖRNEKLERİ
A-PROGRAMIN GENEL AÇIKLAMALARI VE EKLERİ 1. Programın “Giriş” bölümünde verilen bilgiler programın ilkeleri, özellikleri ve uygulanması ile ilgili yeterli bilgi veriyor mu? Önerileriniz? 2. Programın “Öğretmene Öneriler” başlığında verilen açıklamalar yalın, anlaşılır ve öğretmene ipucu verir nitelikte mi? Neler geliştirilmeli ve değiştirilmeli? Önerileriniz? 3. Programın “Velilerden Beklentiler” başlığında verilen açıklamalar yalın, anlaşılır ve öğretmene ipucu verir nitelikte mi? Bu açıklamaya gerek var mı? Önerileriniz? 4. Programın “Uygulama Esasları” başlığında verilen açıklamalar yalın, anlaşılır ve öğretmen, idareciye ve müfettişe ipucu verir nitelikte mi? Önerileriniz? 5. Uygulama esasları başlığında verilen esaslar uygulanabilir nitelikti mi? Neler değiştirilmeli veya geliştirilmeli? Önerileriniz? 6. Programın giriş bölümünde müfettiş ve okul idarecilerine yönelik bağlayıcı ek açıklamalara ihtiyaç var mı? Önerileriniz? 7. Okullarda programın gerektirdiği yaklaşıma uygun işlik düzenlenebiliyor mu? İşliklere yönelik verilen açıklamalar açık, anlaşılır ve bağlayıcı nitelikte mi? Önerileriniz? 8. Programda verilen temel kavramlar (kuşak, odak noktası, kazarım vb.) açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz? 9. Programda oluşturulan kuşakların isimlendirilmesi ve işleniş sıraları programın vizyonunu gerçekleştirmede yeterli mi? Alternatif kuşaklara ve ilgili kazanımlara ihtiyaç var mı? Önerileriniz? 10. Ders dışı etkinlikler ve inceleme gezilerine yönelik tavsiyeler programın amaçlarına uygun mu? Gerekli mi? Önerileriniz? 11. Program ekinde verilen “Yaratıcı Düşünceyi Uyaran Etkinlik” örnekleri programın amaçlanan hedefine ulaşmada yeterli mi? Sayısını ve çeşidini arttırmaya yönelik önerileriniz? 12. Program ekinde verilen “Bilim İnsanlarının Biyografileri”nin ders içi etkinliklerdeki etkisi amaçlanan hedefe ulaşmada yeterli mi? Önerileriniz? 13. Program ekinde verilen “Tasarım ve Buluş Hikâyeleri”nin ders içinde paylaşımı amaçlanan hedefe ulaştırıyor mu? Sayısı ve çeşidini arttırmaya yönelik önerileriniz? 14. Derste elde edilen ürünlerin tanıtımı etkinlikleri (teknoloji panosu ve şenlikler) gerçekleşebilinir nitelikte mi? Önerileriniz? 15. Programın açıklaması, ekleri vb. esaslara yönelik diğer görüş ve önerileriniz? B-PROGRAMIN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRİLMESİ 1. Programın “Ölçme ve Değerlendirilme” başlığında verilen açıklamalar yalın, anlaşılır ve öğretmene ipucu verir nitelikte mi? Neler geliştirilmeli ve değiştirilmeli? Önerileriniz? 2. Programın ölçme ve değerlendirme yaklaşımı, programın ilkeleri ve amaçlarını uygun mu? Önerileriniz? 3. Ölçme ve değerlendirme araçlarıyla ilgili tanımlar açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz? 4. Ölçme ve değerlendirme araçları programın kazanımlarını ölçebiliyor mu? Önerileriniz? 5. Ölçme ve değerlendirmenin nasıl yapılacağı ile ilgili yönergeye yeterli mi? Önerileriniz? 6. Not çizelgesi kullanışlı, açık ve anlaşılır mı? Önerileriniz? 7. Örnek verilen ölçme araçları kullanışlı mı? Alternatif ölçme araçları geliştirilmeli mi? Önerileriniz? 8. Önerilen ölçme ve değerlendirme araçları programın öğretim yaklaşımına uygun mu? Önerileriniz? 9. Ölçme ve değerlendirme ile ilgili diğer görüş ve önerileriniz? C-DÜZEN KUŞAĞI 1. Düzen kuşağının öğretmen beklentileri açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz? 2. Düzen kuşağıyla kazandırılmak istenen bilgi, beceri ve tutumlar açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz? 3. Kazanımlar öğrencinin ulaşabileceği nitelikte mi? Önerileriniz? 4. Odak noktalarında verilen kazanımların sınıf düzeyine göre dağılımı uygun mu? Önerileriniz? 5. Aynı kuşağın her sınıf düzeyindeki farklılığı anlaşılabilir nitelikte mi? 6. Odak noktaları kazanımlara uygun isimlendirilmiş mi? Önerileriniz? 7. Kazanımlar farklı öğretim yöntem ve tekniklerin uygulanmasına imkân veriyor mu? Önerileriniz? 8. Önerilen etkinlikler kazanımlara ulaştırabilecek nitelikte mi? Önerileriniz? 9. Etkinlikler için ayrılan süreler uygulamada yeterli mi? Önerileriniz? 10. Etkinlikler öğrencilerin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılıyor mu? Önerileriniz? 11. Etkinlikler öğrenci düzeyine uygun mu? Yaşamlarıyla ilişkili mi? Önerileriniz? 12. Etkinlikler okul ortamında uygulanabilir nitelikte mi? Önerileriniz? 13. Etkinlikler diğer derslerle işbirliğini teşvik ediyor mu? 14. Etkinlikleri gerçekleştirmek için öğretim materyali desteğine ihtiyaç var mı? 15. Etkinlikler öğrencilerin yeteneklerini, gelişimlerini ve becerilerini göstermeye imkân veriyor mu? 16. Etkinlikler öğrencileri aktif kılıyor mu? 17. Etkinlikler bireysel farklılıkları yansıtmaya ve ortaya çıkarmaya imkân sağlıyor mu? 18. Etkinlikler günlük yaşamla uyumlu mu? 19. Etkinlik sürecini yönetmede öğretmenin nelere ihtiyacı var? Önerileriniz? 20. Etkinlik ürünlerinin tanıtımı ve sergilenmesi öğrenci beklentilerini ne oranda değiştiriyor? 21. Kazanımlara uygun alternatif etkinlik önerileriniz? 22. Düzen kuşağına yönelik diğer görüş ve önerileriniz? D-KURGU KUŞAĞI 1. Kurgu kuşağının öğretmen beklentileri açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz? 2. Kurgu kuşağıyla kazandırılmak istenen bilgi, beceri ve tutumlar açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz? 3. Kazanımlar öğrencinin ulaşabileceği nitelikte mi? Önerileriniz? 4. Odak noktalarında verilen kazanımların sınıf düzeyine göre dağılımı uygun mu? Önerileriniz? 5. Aynı kuşağın her sınıf düzeyindeki farklılığı anlaşılabilir nitelikte mi? 6. Odak noktaları kazanımlara uygun isimlendirilmiş mi? Önerileriniz? 7. Kazanımlar farklı öğretim yöntem ve tekniklerin uygulanmasına imkan veriyor mu? Önerileriniz? 8. Önerilen etkinlikler kazanımlara ulaştırabilecek nitelikte mi? Önerileriniz? 9. Etkinlikler için ayrılan süreler uygulamada yeterli mi? Önerileriniz? 10. Etkinlikler öğrencilerin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılıyor mu? Önerileriniz? 11. Etkinlikler öğrenci düzeyine uygun mu? Yaşamlarıyla ilişkili mi? Önerileriniz? 12. Etkinlikler okul ortamında uygulanabilir nitelikte mi? Önerileriniz? 13. Etkinlikler diğer derslerle işbirliğini teşvik ediyor mu? 14. Etkinlikleri gerçekleştirmek için öğretim materyali desteğine ihtiyaç var mı? 15. Etkinlikler öğrencilerin yeteneklerini, gelişimlerini ve becerilerini göstermeye imkân veriyor mu? 16. Etkinlikler öğrencileri aktif kılıyor mu? 17. Etkinlikler bireysel farklılıkları yansıtmaya ve ortaya çıkarmaya imkân sağlıyor mu? 18. Etkinlikler günlük yaşamla uyumlu mu? 19. Etkinlik sürecini yönetmede öğretmenin nelere ihtiyacı var? Önerileriniz? 20. Etkinlik ürünlerinin tanıtımı ve sergilenmesi öğrenci beklentilerini ne oranda değiştiriyor? 21. Kazanımlara uygun alternatif etkinlik önerileriniz? 22. Kurgu kuşağına yönelik diğer görüş ve önerileriniz? 23. Kurgu kuşağı ürünlerinin yapım kuşağı etkinlikleriyle bağlantısı ne olmalı? 24. Programda verilen etkinliklerin yanında kurgu kuşağı kazanımlarına yönelik ekstra etkinliklere ihtiyaç var mı? Görüş ve önerileriniz? E-YAPIM KUŞAĞI 1. Yapım kuşağının öğretmen beklentileri açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz? 2. Yapım kuşağıyla kazandırılmak istenen bilgi, beceri ve tutumlar açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz? 3. Kazanımlar öğrencinin ulaşabileceği nitelikte mi? Önerileriniz? 4. Odak noktalarında verilen kazanımların sınıf düzeyine göre dağılımı uygun mu? Önerileriniz? 5. Örenilen tasarım süreci anlaşılır ve sorundan çözüme ulaşmada rehber olacak nitelikte mi? Önerileriniz? 6. İşlem basamaklarının sadeleştirilmeye ihtiyacı var mı? Önerileriniz? 7. Önerilen tasarım sürecini yansıtan formlar kullanışla mı? Değiştirilmeye ihtiyacı var mı? Önerileriniz? 8. İnovasyon etkinliği hangi alanlarda hangi sınıf düzeyinde yapılmalı? Önerileriniz? 9. Aynı kuşağın her sınıf düzeyindeki farklılığı anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz? 10. Odak noktaları kazanımlara uygun isimlendirilmiş mi? Önerileriniz? 11. Kazanımlar farklı öğretim yöntem ve tekniklerin uygulanmasına imkân veriyor mu? Önerileriniz? 12. Önerilen etkinlikler kazanımlara ulaştırabilecek nitelikte mi? Önerileriniz? 13. Etkinlikler için ayrılan süreler uygulamada yeterli mi? Önerileriniz? 14. Etkinlikler öğrencilerin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılıyor mu? Önerileriniz? 15. Etkinlikler öğrenci düzeyine uygun mu? Önerileriniz? 16. Etkinlikler okul ortamında uygulanabilir nitelikte mi? Önerileriniz? 17. Etkinlikler diğer derslerle işbirliğini teşvik ediyor mu? 18. Etkinlikleri gerçekleştirmek için öğretim materyali desteğine ihtiyaç var mı? 19. Etkinlikler öğrencilerin yeteneklerini, gelişimlerini ve becerilerini göstermeye imkân sağlıyor mu? 20. Etkinlikler öğrencileri aktif kılıyor mu? 21. Etkinlikler bireysel farklılıkları yansıtmaya ve ortaya çıkarmaya imkân sağlıyor mu? 22. Etkinlikler günlük yaşamla uyumlu mu? 23. Etkinlik sürecini yönetmede öğretmenin nelere ihtiyacı var? Önerileriniz? 24. Etkinlik ürünlerinin tanıtımı ve sergilenmesi öğrenci beklentilerini ne oranda değiştiriyor? 25. Programda verilen etkinliklerin yanında yapım kuşağı kazanımlarına yönelik ekstra etkinliklere ihtiyaç var mı? Görüş ve önerileriniz? 26. Kurgu kuşağı etkinlik çıktılarının yapım kuşağı etkinlikleriyle bağlantısı ne olmalı? 27. Kazanımlara uygun alternatif etkinlik önerileriniz? 28. Yapım kuşağına yönelik diğer görüş ve önerileriniz? Bana gelen e-maili sizlerle paylaşmak istedim. Buna göre sizin fikirleriniz varsa burada paylaşalım.. |
|
gelisenbeyin
Yönetici gelişime dair ne varsa.. Yahya KARAKURT Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006 Konum: Istanbul Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 4737 |
Alıntı Cevapla Gönderim Zamanı: 14-Temmuz-2007 Saat 14:44 |
Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü / RİZE de seminere gidecekler belli oldu. Başvuranlar aşağıdaki linke tıklıyorlar. durumları onaylanmışsa seminere katılıyorlar.
2007000379 Faaliyet Adı : Öğretim Programı Değerlendirme Semineri (6-8. sınıflar) Faaliyet Yeri : Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü / RİZE İçerik ve Açıklamalar : Katılacakların Nitelikleri : Teknoloji ve tasarım branşı il zümre başkanları ile Bakanlığımız hizmet birimlerince, Teknoloji ve Tasarım dersiyle ilgili olarak düzenlenen seminerlere en az 18 saat katılmış olan öğretmenler. Faaliyeti Açan Birim : Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı Katılacak Sayısı : 81 Başlangıç Tarihi : 30/07/2007 Bitiş Tarihi : 03/08/2007 Seminerde bende varım.. Gelecek arkadaşlarla görüşmek üzere http://ilsis.meb.gov.tr/IlsisWebNet/HizmetIci/Basvuru/hie00002.aspx |
|
Yanıt Yaz |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |