gelisenbeyin.net Ana Sayfa
Forum Anasayfası Forum Anasayfası > Teknoloji ve Tasarım > Öğretmen Dökümanları
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Teknoloji tasarım dersi öğretim programı değerl

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
gelisenbeyin Açılır Kutu Gör
Yönetici
Yönetici
Simge
gelişime dair ne varsa.. Yahya KARAKURT

Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006
Konum: Istanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 4737
  Alıntı gelisenbeyin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Teknoloji tasarım dersi öğretim programı değerl
    Gönderim Zamanı: 21-Temmuz-2007 Saat 10:38
Rize/Çayeli Program Değerlendirme Semineri Katılımcı Listesi "30 Temmuz - 03 Ağustos tarihleri arasında Rize Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsünde yapılacak olan teknoloji ve tasarım dersi öğretim programı değerlendirme seminerine katılacaklar listesi

S.NO ADI SOYADI GÖREV YERİ ADRESİ İLİ
1 ABDULLAH EKİNCİ Cumhuriyet İlköğretim Okulu MERKEZ VAN
2 ABDULLAH KAYMAZ Gazi İlköğretim Okulu MERKEZ MALATYA
3 AHMET EKİCİ Elazığ İlköğretim Okulu MERKEZ ELAZIĞ
4 AHMET ÖKSÜZER Saltukbey İlköğretim Okulu MERKEZ ERZURUM
5 AHMET TÜMER Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu MERKEZ ADIYAMAN
6 ALİ CAMCI Yayla İlköğretim Okulu MERKEZ ZONGULDAK
7 ALİ FEVZİ BOZ Cumhuriyet İlköğretim Okulu MERKEZ NİĞDE
8 ALİ KÜTÜK Yedıocak İlköğretim Okulu MERKEZ OSMANİYE
9 ATILGAN GÖKMEN Mustafa Mihriban Boysan İlköğretim Okulu KADIKÖY İSTANBUL
10 AYSUN ÇAVUŞ Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu BUCAK BURDUR
11 AYŞE ATIŞ Çamkıran İlköğretim Okulu BORNOVA İZMİR
12 AYŞE KAYA Bedii Sabuncu İlköğretim Okulu ANTAKYA HATAY
13 BAŞAK TEMİZ Umurbey Abdullah Fehmi İlköğretim Okulu GEMLİK BURSA
14 BAYRAM TEKÇELİ Behiye Hanım İlköğretim Okulu SÖKE AYDIN
15 BEKİR CAN ZİREK M. İstemihan Talay Yatılı İlköğretim Bölge Okulu TARSUS MERSİN
16 CUMHUR GÖREN 23 Nisan İlköğretim Okulu İLİÇ ERZİNCAN
17 DURMUŞ ÖZCAN Hacı Cevriye Ünsal İlköğretim Okulu MERKEZ AKSARAY
18 EKREM SABUNCU Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu MERKEZ YOZGAT
19 ELİF ÇOMOĞLU ÇAKIR Atatürk İlköğretim Okulu BULANCAK GİRESUN
20 ERDEM ÇELİK Çaykur İlköğretim Okulu MERKEZ RİZE
21 ERTUĞRUL BARTAN Gazi İlköğretim Okulu MERKEZ SİİRT
22 ESİN DOĞAN Yalçın Eskiyapan İlköğretim Okulu KEÇİÖREN ANKARA
23 ESRA ÖZKAN ÖNEM Merkez Kongre İlköğretim Okulu MERKEZ SİVAS
24 FATMA DİLBER 24 Şubat İlköğretim Okulu MERKEZ TRABZON
25 GÜLAY GÜMEN Şeker İlköğretim Okulu MERKEZ BURDUR
26 GÜLLÜ YILMAZBAKIR Nigahi Soykan İlköğretim Okulu SEYHAN ADANA
27 GÜRSEL COŞKUN Şemsettin Karahisarı İlköğretim Okulu MERKEZ AFYONKARAHİSAR
28 HAKAN ÖZKAYA Fatih Yatılı İlköğretim Bölge Okulu AYANCIK SİNOP
29 HALUK ZENGİN Damat İbrahim Paşa İlköğretim Okulu MERKEZ NEVŞEHİR
30 HANİFE BANU AK Hasan Hilmi İlköğretim Okulu MERKEZ UŞAK
31 HAYRİYE CEYHAN RENKVER Ticaret ve Sanayi Odası İlköğretim Okulu SALİHLİ MANİSA
32 HÜLYA AYBAK 75.Yıl İst.Men.Kıy.Borsası Bayezıt İlköğ.O. MERKEZ AMASYA
33 HÜSEYİN ERTUĞRUL KAPUCU Bahçelievler İlköğretim Okulu MERKEZ YALOVA
34 HÜSEYİN YILMAZ Fuat Köprülü İlköğretim Okulu PENDİK İSTANBUL
35 İBRAHİM ÇEVİK Emirbeyazıt İlköğretim Okulu MERKEZ MUĞLA
36 İHSAN GÜVENDİ Cumhuriyet İlköğretim Okulu MERKEZ ÇANKIRI
37 İLHAN ÜNAL Emirbuhari İlköğretim Okulu YILDIRIM BURSA
38 İLKER KALYON Fatih İlköğretim Okulu MERKEZ TOKAT
39 İNCİ ÇALIŞKAN Pilot Cengiz Topel İlköğretim Okulu BAKIRKÖY İSTANBUL
40 İNCİ ÖGEÇ Yavuz Selim İlköğretim Okulu KARTAL İSTANBUL
41 İSMAİL ÇALIŞ Candarogullari İlköğretim Okulu MERKEZ KASTAMONU
42 İSMAİL ÇETİNKAYA Cahit Zarifoğlu İlköğretim Okulu ETİMESGUT ANKARA
43 JALE MERAL Mustafa Yazar İlköğretim Okulu MELİKGAZİ KAYSERİ
44 KEZBAN GENÇ Yenikent İlköğretim Okulu SİNCAN ANKARA
45 KUDRET ÖZDEMİR Atatürk İlköğretim Okulu MERKEZ K.MARAŞ
46 LEMAN KAHRAMAN Petro-Kimya İlköğretim Okulu ALİAĞA İZMİR
47 MECİT GÜNTÜRKÜN 50.Yıl İlköğretim Okulu SALİHLİ MANİSA
48 MEHMET AYDIN SAĞLIK Cumhuriyet İlköğretim Okulu MERKEZ HAKKARİ
49 MEHMET KUMRU Alısuurı İlköğretim Okulu MERKEZ BALIKESİR
50 MELİKE ÜSTÜN Orhangazi İlköğretim Okulu KEÇİÖREN ANKARA
51 MERYEM AYDIN Karadeniz Bakır İlköğretim Okulu MERKEZ ARTVİN
52 MESUT ERDOĞAN Ünsal Tülbentçi İlköğretim Okulu SAFRANBOLU KARABÜK
53 METİN DEMİREL Canip Baysal İlköğretim Okulu MERKEZ BOLU
54 MURAT ALŞAN Efendı Halıl İlköğretim Okulu YÜREĞİR ADANA
55 MURAT NAYKİ Şh. Alb.İbrahim K.Oğlanoğlu Yatılı İlköğretim Bölge Okulu MERKEZ KARS
56 MUSTAFA DEĞİRMENCİ Merkez 100.yıl İlköğretim Okulu DÖRTYOL HATAY
57 MÜNEVVER KARACA Muratpaşa İlköğretim Okulu MERKEZ ANTALYA
58 NESİMİ KORHAN KAYA Prof. Dr.Erol Güngör İlköğretim Okulu MERKEZ KIRŞEHİR
59 NESLİHAN YAMAN Ulubatlı Hasan İlköğretim Okulu İZMİT KOCAELİ
60 NEŞE KESKİN Gazi Süleymanpaşa İlköğretim Okulu GELİBOLU ÇANAKKALE
61 NEŞE TOPALOĞLU Ahmet Nuri Erikoğlu İlköğretim Okulu MERKEZ DENİZLİ
62 NİHAL AKAN Hürriyet Baş. İlköğretim Okulu OSMANGAZİ BURSA
63 NURCAN MALBELEĞİ Şehit Ali Gaffar Okkan İlköğretim Okulu MERKEZ ESKİŞEHİR
64 ORHAN GENÇER Erenler Ali Dilmen İlköğretim Okulu ADAPAZARI SAKARYA
65 OSMAN BOZAĞAÇ Ankara Büyükşehir Belediyesi İlköğretim Okulu MERKEZ BİNGÖL
66 ÖZGÜR ÖZMEN Hamdullah Suphi Tanrıöver İlköğretim Okulu MERKEZ ORDU
67 ÖZLEM ÖZTÜRK Mustafa Necati İlköğretim Okulu MERKEZ KIRIKKALE
68 PERİHAN KASAPOĞLU Şehit Üsteğmen Efkan Yıldırım İlköğ.Okulu MERKEZ EDİRNE
69 RAHMİ ÇELİK Atatürk İlköğretim Okulu MERKEZ KIRKLARELİ
70 SEDAT ÇEĞİN Kültür İlköğretim Okulu MERKEZ BATMAN
71 SELAHATTİN DEMİRCİ Cumhuriyet İlköğretim Okulu MERKEZ ÇORUM
72 SELİMİYE ÖZKAN GÜL Gazi Mustafa Kemal İlköğretim Okulu GAZİPAŞA ANTALYA
73 SERDAR DEMİREL Aysın Rafet Atac İlköğretim Okulu MERKEZ GÜMÜŞHANE
74 SERKAN DEMİR Abdipaşa İlköğretim Okulu ULUS BARTIN
75 SİBEL ÇAVUŞOĞLU Barbaros İlköğretim Okulu MERKEZ MERSİN
76 SİNAN KAVAK Atlıoğlu İlköğretim Okulu MAMAK ANKARA
77 SUZAN ÖZDOĞAN 2002 Vakıflar İlköğretim Okulu MERKEZ ŞANLIURFA
78 SÜLEYMAN KARAGÖZ Karma İlköğretim Okulu KARATAY KONYA
79 ŞENAY KANTOĞLU Baş. Atatürk İlköğretim Okulu MERKEZ ANTALYA
80 TANER ERDURAN Yahya Kemal İlköğretim Okulu TERME SAMSUN
81 TUĞBA KARADUMAN Mehmet Erdemoğlu İlköğretim Okulu ŞAHİNBEY GAZİANTEP
82 UĞUR TETİK Selçuk Yaşar Alaybey İlköğretim Okulu KARŞIYAKA İZMİR
83 VASFİYE KALYA Fatih İlköğretim Okulu MERKEZ MARDİN
84 VELİ ÖZMEN Gülistan İlköğretim Okulu MERKEZ ISPARTA
85 YAHYA KARAKURT Mareşal Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu AVCILAR İSTANBUL
86 YILDIZ TOPCU Nazime Tatlıcı İlköğretim Okulu MERKEZ DİYARBAKIR
87 Sinan CÜMA Mamak Şht.Öğrtm. Yasemin-Bayram Tekin İlköğ.Okulu ANKARA

Gelişimin adresi...
Yukarı Dön
ModeratorBeyin Açılır Kutu Gör
Moderatör
Moderatör
Simge
Halkla İlişkiler Müdürü

Kayıt Tarihi: 10-Mart-2007
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 408
  Alıntı ModeratorBeyin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14-Temmuz-2007 Saat 23:02
abi bu sorular çok kapsamlı ya. kimsenin tam anlamıyla bunları gerçekleştirebildiğini ve bu soruların yarısına bile evet diyebileceğini sanmıyorum. çünkü hem uygulama, hem de öğrenci ve mekan açısından tam yeterlilikte değil. ancak 5 sene sonra tam manasıyla uygulanır. ancak malesef ki burası Türkiye. o zamana kadar bu ders tekrar değişir.
Yukarı Dön
gelisenbeyin Açılır Kutu Gör
Yönetici
Yönetici
Simge
gelişime dair ne varsa.. Yahya KARAKURT

Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006
Konum: Istanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 4737
  Alıntı gelisenbeyin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14-Temmuz-2007 Saat 14:52
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI DEĞERLENDİRME SEMİNERİ ATÖLYE ÇALIŞMASINA YÖNELİK SORGULAMA ÖRNEKLERİ

A-PROGRAMIN GENEL AÇIKLAMALARI VE EKLERİ
1.     Programın “Giriş” bölümünde verilen bilgiler programın ilkeleri, özellikleri ve uygulanması ile ilgili yeterli bilgi veriyor mu? Önerileriniz?
2.     Programın “Öğretmene Öneriler” başlığında verilen açıklamalar yalın, anlaşılır ve öğretmene ipucu verir nitelikte mi? Neler geliştirilmeli ve değiştirilmeli? Önerileriniz?
3.     Programın “Velilerden Beklentiler” başlığında verilen açıklamalar yalın, anlaşılır ve öğretmene ipucu verir nitelikte mi? Bu açıklamaya gerek var mı? Önerileriniz?
4.     Programın “Uygulama Esasları” başlığında verilen açıklamalar yalın, anlaşılır ve öğretmen, idareciye ve müfettişe ipucu verir nitelikte mi? Önerileriniz?
5.     Uygulama esasları başlığında verilen esaslar uygulanabilir nitelikti mi? Neler değiştirilmeli veya geliştirilmeli? Önerileriniz?
6.     Programın giriş bölümünde müfettiş ve okul idarecilerine yönelik bağlayıcı ek açıklamalara ihtiyaç var mı? Önerileriniz?
7.     Okullarda programın gerektirdiği yaklaşıma uygun işlik düzenlenebiliyor mu? İşliklere yönelik verilen açıklamalar açık, anlaşılır ve bağlayıcı nitelikte mi? Önerileriniz?
8.     Programda verilen temel kavramlar (kuşak, odak noktası, kazarım vb.) açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz?
9.     Programda oluşturulan kuşakların isimlendirilmesi ve işleniş sıraları programın vizyonunu gerçekleştirmede yeterli mi? Alternatif kuşaklara ve ilgili kazanımlara ihtiyaç var mı? Önerileriniz?
10.     Ders dışı etkinlikler ve inceleme gezilerine yönelik tavsiyeler programın amaçlarına uygun mu? Gerekli mi? Önerileriniz?
11.     Program ekinde verilen “Yaratıcı Düşünceyi Uyaran Etkinlik” örnekleri programın amaçlanan hedefine ulaşmada yeterli mi? Sayısını ve çeşidini arttırmaya yönelik önerileriniz?
12.     Program ekinde verilen “Bilim İnsanlarının Biyografileri”nin ders içi etkinliklerdeki etkisi amaçlanan hedefe ulaşmada yeterli mi? Önerileriniz?
13.     Program ekinde verilen “Tasarım ve Buluş Hikâyeleri”nin ders içinde paylaşımı amaçlanan hedefe ulaştırıyor mu? Sayısı ve çeşidini arttırmaya yönelik önerileriniz?
14.     Derste elde edilen ürünlerin tanıtımı etkinlikleri (teknoloji panosu ve şenlikler) gerçekleşebilinir nitelikte mi? Önerileriniz?
15.     Programın açıklaması, ekleri vb. esaslara yönelik diğer görüş ve önerileriniz?


B-PROGRAMIN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRİLMESİ

1.     Programın “Ölçme ve Değerlendirilme” başlığında verilen açıklamalar yalın, anlaşılır ve öğretmene ipucu verir nitelikte mi? Neler geliştirilmeli ve değiştirilmeli? Önerileriniz?
2.     Programın ölçme ve değerlendirme yaklaşımı, programın ilkeleri ve amaçlarını uygun mu? Önerileriniz?
3.     Ölçme ve değerlendirme araçlarıyla ilgili tanımlar açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz?
4.     Ölçme ve değerlendirme araçları programın kazanımlarını ölçebiliyor mu? Önerileriniz?
5.     Ölçme ve değerlendirmenin nasıl yapılacağı ile ilgili yönergeye yeterli mi? Önerileriniz?
6.     Not çizelgesi kullanışlı, açık ve anlaşılır mı? Önerileriniz?
7.     Örnek verilen ölçme araçları kullanışlı mı? Alternatif ölçme araçları geliştirilmeli mi? Önerileriniz?
8.     Önerilen ölçme ve değerlendirme araçları programın öğretim yaklaşımına uygun mu? Önerileriniz?
9.     Ölçme ve değerlendirme ile ilgili diğer görüş ve önerileriniz?






C-DÜZEN KUŞAĞI

1.     Düzen kuşağının öğretmen beklentileri açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz?
2.     Düzen kuşağıyla kazandırılmak istenen bilgi, beceri ve tutumlar açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz?
3.     Kazanımlar öğrencinin ulaşabileceği nitelikte mi? Önerileriniz?
4.     Odak noktalarında verilen kazanımların sınıf düzeyine göre dağılımı uygun mu? Önerileriniz?
5.     Aynı kuşağın her sınıf düzeyindeki farklılığı anlaşılabilir nitelikte mi?
6.     Odak noktaları kazanımlara uygun isimlendirilmiş mi? Önerileriniz?
7.     Kazanımlar farklı öğretim yöntem ve tekniklerin uygulanmasına imkân veriyor mu? Önerileriniz?
8.     Önerilen etkinlikler kazanımlara ulaştırabilecek nitelikte mi? Önerileriniz?
9.     Etkinlikler için ayrılan süreler uygulamada yeterli mi? Önerileriniz?
10.     Etkinlikler öğrencilerin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılıyor mu? Önerileriniz?
11.     Etkinlikler öğrenci düzeyine uygun mu? Yaşamlarıyla ilişkili mi? Önerileriniz?
12.     Etkinlikler okul ortamında uygulanabilir nitelikte mi? Önerileriniz?
13.     Etkinlikler diğer derslerle işbirliğini teşvik ediyor mu?
14.     Etkinlikleri gerçekleştirmek için öğretim materyali desteğine ihtiyaç var mı?
15.     Etkinlikler öğrencilerin yeteneklerini, gelişimlerini ve becerilerini göstermeye imkân veriyor mu?
16.     Etkinlikler öğrencileri aktif kılıyor mu?
17.     Etkinlikler bireysel farklılıkları yansıtmaya ve ortaya çıkarmaya imkân sağlıyor mu?
18.     Etkinlikler günlük yaşamla uyumlu mu?
19.     Etkinlik sürecini yönetmede öğretmenin nelere ihtiyacı var? Önerileriniz?
20.     Etkinlik ürünlerinin tanıtımı ve sergilenmesi öğrenci beklentilerini ne oranda değiştiriyor?
21.     Kazanımlara uygun alternatif etkinlik önerileriniz?
22.     Düzen kuşağına yönelik diğer görüş ve önerileriniz?

D-KURGU KUŞAĞI
1.     Kurgu kuşağının öğretmen beklentileri açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz?
2.     Kurgu kuşağıyla kazandırılmak istenen bilgi, beceri ve tutumlar açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz?
3.     Kazanımlar öğrencinin ulaşabileceği nitelikte mi? Önerileriniz?
4.     Odak noktalarında verilen kazanımların sınıf düzeyine göre dağılımı uygun mu? Önerileriniz?
5.     Aynı kuşağın her sınıf düzeyindeki farklılığı anlaşılabilir nitelikte mi?
6.     Odak noktaları kazanımlara uygun isimlendirilmiş mi? Önerileriniz?
7.     Kazanımlar farklı öğretim yöntem ve tekniklerin uygulanmasına imkan veriyor mu? Önerileriniz?
8.     Önerilen etkinlikler kazanımlara ulaştırabilecek nitelikte mi? Önerileriniz?
9.     Etkinlikler için ayrılan süreler uygulamada yeterli mi? Önerileriniz?
10.     Etkinlikler öğrencilerin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılıyor mu? Önerileriniz?
11.     Etkinlikler öğrenci düzeyine uygun mu? Yaşamlarıyla ilişkili mi? Önerileriniz?
12.     Etkinlikler okul ortamında uygulanabilir nitelikte mi? Önerileriniz?
13.     Etkinlikler diğer derslerle işbirliğini teşvik ediyor mu?
14.     Etkinlikleri gerçekleştirmek için öğretim materyali desteğine ihtiyaç var mı?
15.     Etkinlikler öğrencilerin yeteneklerini, gelişimlerini ve becerilerini göstermeye imkân veriyor mu?
16.     Etkinlikler öğrencileri aktif kılıyor mu?
17.     Etkinlikler bireysel farklılıkları yansıtmaya ve ortaya çıkarmaya imkân sağlıyor mu?
18.     Etkinlikler günlük yaşamla uyumlu mu?
19.     Etkinlik sürecini yönetmede öğretmenin nelere ihtiyacı var? Önerileriniz?
20.     Etkinlik ürünlerinin tanıtımı ve sergilenmesi öğrenci beklentilerini ne oranda değiştiriyor?
21.     Kazanımlara uygun alternatif etkinlik önerileriniz?
22.     Kurgu kuşağına yönelik diğer görüş ve önerileriniz?
23.     Kurgu kuşağı ürünlerinin yapım kuşağı etkinlikleriyle bağlantısı ne olmalı?
24.     Programda verilen etkinliklerin yanında kurgu kuşağı kazanımlarına yönelik ekstra etkinliklere ihtiyaç var mı? Görüş ve önerileriniz?
E-YAPIM KUŞAĞI
1.     Yapım kuşağının öğretmen beklentileri açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz?
2.     Yapım kuşağıyla kazandırılmak istenen bilgi, beceri ve tutumlar açık ve anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz?
3.     Kazanımlar öğrencinin ulaşabileceği nitelikte mi? Önerileriniz?
4.     Odak noktalarında verilen kazanımların sınıf düzeyine göre dağılımı uygun mu? Önerileriniz?
5.     Örenilen tasarım süreci anlaşılır ve sorundan çözüme ulaşmada rehber olacak nitelikte mi? Önerileriniz?
6.     İşlem basamaklarının sadeleştirilmeye ihtiyacı var mı? Önerileriniz?
7.     Önerilen tasarım sürecini yansıtan formlar kullanışla mı? Değiştirilmeye ihtiyacı var mı? Önerileriniz?
8.     İnovasyon etkinliği hangi alanlarda hangi sınıf düzeyinde yapılmalı? Önerileriniz?
9.     Aynı kuşağın her sınıf düzeyindeki farklılığı anlaşılır nitelikte mi? Önerileriniz?
10.     Odak noktaları kazanımlara uygun isimlendirilmiş mi? Önerileriniz?
11.     Kazanımlar farklı öğretim yöntem ve tekniklerin uygulanmasına imkân veriyor mu? Önerileriniz?
12.     Önerilen etkinlikler kazanımlara ulaştırabilecek nitelikte mi? Önerileriniz?
13.     Etkinlikler için ayrılan süreler uygulamada yeterli mi? Önerileriniz?
14.     Etkinlikler öğrencilerin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılıyor mu? Önerileriniz?
15.     Etkinlikler öğrenci düzeyine uygun mu? Önerileriniz?
16.     Etkinlikler okul ortamında uygulanabilir nitelikte mi? Önerileriniz?
17.     Etkinlikler diğer derslerle işbirliğini teşvik ediyor mu?
18.     Etkinlikleri gerçekleştirmek için öğretim materyali desteğine ihtiyaç var mı?
19.     Etkinlikler öğrencilerin yeteneklerini, gelişimlerini ve becerilerini göstermeye imkân sağlıyor mu?
20.     Etkinlikler öğrencileri aktif kılıyor mu?
21.     Etkinlikler bireysel farklılıkları yansıtmaya ve ortaya çıkarmaya imkân sağlıyor mu?
22.     Etkinlikler günlük yaşamla uyumlu mu?
23.     Etkinlik sürecini yönetmede öğretmenin nelere ihtiyacı var? Önerileriniz?
24.     Etkinlik ürünlerinin tanıtımı ve sergilenmesi öğrenci beklentilerini ne oranda değiştiriyor?
25.     Programda verilen etkinliklerin yanında yapım kuşağı kazanımlarına yönelik ekstra etkinliklere ihtiyaç var mı? Görüş ve önerileriniz?
26.     Kurgu kuşağı etkinlik çıktılarının yapım kuşağı etkinlikleriyle bağlantısı ne olmalı?
27.     Kazanımlara uygun alternatif etkinlik önerileriniz?
28.      Yapım kuşağına yönelik diğer görüş ve önerileriniz?

Bana gelen e-maili sizlerle paylaşmak istedim. Buna göre sizin fikirleriniz varsa burada paylaşalım..

Gelişimin adresi...
Yukarı Dön
gelisenbeyin Açılır Kutu Gör
Yönetici
Yönetici
Simge
gelişime dair ne varsa.. Yahya KARAKURT

Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006
Konum: Istanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 4737
  Alıntı gelisenbeyin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14-Temmuz-2007 Saat 14:44
Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü / RİZE de seminere gidecekler belli oldu. Başvuranlar aşağıdaki linke tıklıyorlar. durumları onaylanmışsa seminere katılıyorlar.


2007000379 Faaliyet Adı : Öğretim Programı Değerlendirme Semineri (6-8. sınıflar)
Faaliyet Yeri : Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü / RİZE
İçerik ve Açıklamalar :   
Katılacakların Nitelikleri : Teknoloji ve tasarım branşı il zümre başkanları ile Bakanlığımız hizmet birimlerince, Teknoloji ve Tasarım dersiyle ilgili olarak düzenlenen seminerlere en az 18 saat katılmış olan öğretmenler.
Faaliyeti Açan Birim : Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı Katılacak Sayısı : 81
Başlangıç Tarihi : 30/07/2007 Bitiş Tarihi : 03/08/2007


Seminerde bende varım.. Gelecek arkadaşlarla görüşmek üzere
http://ilsis.meb.gov.tr/IlsisWebNet/HizmetIci/Basvuru/hie00002.aspx

Gelişimin adresi...
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50 [Free Express Edition]
Copyright ©2001-2008 Web Wiz