inovasyon etkinliği süreci |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
gelisenbeyin
Yönetici gelişime dair ne varsa.. Yahya KARAKURT Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006 Konum: Istanbul Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 4737 |
Alıntı Cevapla
Konu: inovasyon etkinliği süreci Gönderim Zamanı: 20-Mart-2007 Saat 00:10 |
gelisenbeyin
Yönetici gelişime dair ne varsa.. Yahya KARAKURT Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006 Konum: Istanbul Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 4737 |
Alıntı Cevapla Gönderim Zamanı: 25-Mart-2007 Saat 13:37 |
İNOVASYON ETKİNLİĞİ Aşağıda verilen başlıklar altında inovasyon etkinliğini tamamlayınız. 1-Çalışmak istediğiniz ürün/pazarlama/hizmet alanlarından birini belirleyiniz. 2-Belirlediğiniz alan için değiştirilmeye ihtiyaç duyduğunuz yönlerini listeleyiniz. 3-Belirlediğiniz alanda yapmak istediğiniz değişiklikleri belirtiniz. 4-Yapacağınız değişikliklerin hedef kitlesini belirleyiniz. 5-Yap tığınız ürüne yönelik çalışmanın resmini çiziniz. 6-Pazarlamaya yönelik sırayla logo,marka,çiziniz.Sloganı belirleyiniz. 7-Ambalaj resmini çiziniz. 8-Tanıtıma yönelik yazılı/görsel reklam senaryosu yazınız. 9-Hizmete yönelik bir alnda çalışıyorsanız hedef kitlenizi belirtiniz ve yapacağınız çalışmayı şematik olarak gösteriniz. 10-Çalışmanızı tanıtacak poster hazırlayınız. NOT:Grubunuzun inovatif çalışmasını,sınıf içi etkinliğe dönüştürmek için aşağıdaki başlık altında düzenleyiniz. ÖRNEK: ÜRÜN İNOVASYONU 1-Ele alınan ürünün tanıtılması,Kullanım amacının açıklanması. 2-Ele alınan ürünün temel özelliklerinin listelenmesi. 3-Üründe en çok sevilen özeliklerin nedeniyle birlikte açıklanması. 4-Ürüne yönelik kullanıcıların görüşlerini yansıtan bir röportaj yapılması. 5-Benzer ürünlerin karşılaştırılması,benzer farklılıklarının belirlenmesi. 6-Belirlenen farklılığın ürüne kattığı özgünlüğün belirlenmesi. 7-Benzer ürünlerin karşılaştırılmasıyla ulaşılan sonucun bir değişim olduğunun açıklanması. 8-Neden benzer ürünlerde farklılık yapılır? 9-Farklılık katmanın gerekçesi ve hedef kitlesinin açıklanması. 10-Hedef kitlenin ihtiyaçlarının karşılanıp karşılanmadığının belirlenmesi. 11-Elinizdeki üründe ne gibi yenilikler yapılabilir? 12-Değişiklikler düşündüğünüz ürünün resminin çizilmesi. 13-Hedef kitlenin belirlenmesi. 14-Tanıtmaya yönelik sırayla logo,marka çizilmesi.Slogan belirlenmesi. 15-Ambalaj resminin çizilmesi. 16-Tanıtıma yönelik reklam senaryosu yazılması. |
|
Yanıt Yaz |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |